FAQ Coronavirus

FAQ Coronavirus

Nos sentimos responsables de la salud de nuestros miembros y empleados. …….

Actualmente estamos siguiendo las pautas de RIVM y el gobierno. Recomiendan evitar los contactos sociales tanto como sea posible. Todos los clubes deportivos tuvieron que cerrar, incluido el nuestro. Esta medida se aplicará hasta el 6 de abril a.s.

Le prometimos aclarar qué sucede con la suscripción ahora que nuestros clubes están cerrados temporalmente.

Inmediatamente detuvimos su colección

Hasta que abrimos, dejamos de cobrar el dinero de la suscripción. Solo comenzamos a recolectar cuando estamos abiertos nuevamente.

Pausamos su membresía desde el cierre

Mientras nuestros clubes estén cerrados, hacemos una pausa en los contratos de todos los miembros. La fecha de finalización de la suscripción se pospondrá en el mismo período. Reservaremos el dinero que ya ha pagado durante el período que ahora estamos cerrados como su crédito personal. Nos complace ofrecerle 2 opciones para retirar su crédito personal:

1. Liquidamos su crédito personal con sus pagos todos los meses durante el primer semestre después de abrir nuestros clubes.

2. Si no desea utilizar esto, también puede optar por utilizar su crédito personal al final de su contrato para ejercer con nosotros de forma gratuita.

El gerente de su club se comunicará con usted en breve para escuchar lo que más desea. Esperamos que esto te ayude a salir de estos tiempos difíciles con más fuerza.

Debido a que nos gustaría ayudarlo a seguir haciendo ejercicio, hemos invertido en un extenso programa en línea de entrenamientos en vivo, entrenamientos del día y videos instructivos a través de nuestro sitio web, redes sociales y la aplicación mywellness. Continuaremos expandiendo esto y esperamos poder llegar y motivar a muchos de ustedes a participar. Puede comunicarse con nuestros entrenadores directamente a través del módulo de entrenador y estarán encantados de ayudarle con todas sus preguntas sobre su programa deportivo.

Como saben, Shape all-in ha sido parte del grupo de clubes deportivos SportCity desde el 5 de marzo. Es por eso que aplicamos la misma política que SportCity at Shape

Si tiene alguna pregunta sobre nuestras medidas con respecto al Coronavirus, vea si su pregunta está a continuación. Encontrará las respuestas a continuación.

Antwoord op je vraag

Q: Zijn de clubs open?
A: Nee, al onze clubs zijn vanaf zondag 15 maart 2020 om 17:00 uur gesloten tot in ieder geval maandag 6 april 2020. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse overheid. Omdat we je graag thuis ondersteunen om te blijven sporten, plaatsen wij iedere dag diverse video’s en ander instructiemateriaal op onze website en social media.

 

Q: Hoe lang blijven de SportCity-clubs gesloten?
A: SportCity zal haar leden per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden. In de tussentijd bieden we je de nodige online ondersteuning om vanuit huis te sporten.

Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Heel verstandig. En wij helpen daar graag bij! Via onze social media en onze website vind je diverse video’s en ander instructiemateriaal, zodat je alle ondersteuning krijgt om te blijven sporten.

Q: Is SportCity telefonisch of per mail bereikbaar?
A: SportCity hanteert dezelfde openingstijden als gewoonlijk. Dat wil zeggen dat onze medewerkers doordeweeks bereikbaar zijn van 09:00 tot 17:00 uur. Echter vanwege de drukte kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je een reactie krijgt.

Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege Covid-19?
A: Je lidmaatschap blijft geldig inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen via de mywellness-app en ander instructiemateriaal via onze website en social media. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als gebruikelijk van toepassing. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Q: Worden er oplossingen geboden i.v.m. sluiting van de clubs?
A: SportCity werkt hard aan oplossingen om je geduld en loyaliteit te waarderen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Ondertussen werken we samen met alle collega’s aan het maken van zoveel mogelijk instructiemateriaal, digitale oplossingen via de Mijn Omgeving, social kanalen en website, zodat je thuis fit kunt blijven.

Q: Kunnen jullie mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. Hiervoor gelden onze gebruikelijke voorwaarden. Tot het moment van opening bieden we je veel online ondersteuning om vanaf thuis te sporten. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Q: Ik wil gewoon opzeggen, kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen. De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staat jouw vraag wellicht bij een ander onderwerp van de veel gestelde vragen. Is dit niet het geval? Onze medewerkers staan telefonisch en/of per mail voor je klaar. Bekijk ons contactformulier hoe je ons het beste kunt bereiken.

Volg onze updates hier

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *