FAQ Coronavirus

FAQ Coronavirus

We feel responsible for the health of our members and employees. ……..

We are currently following the guidelines of RIVM and the government. They recommend avoiding social contacts as much as possible. All sports clubs had to close, including ours. This measure will apply until April 6 a.s.

We promised you to clarify what happens with the subscription now that our clubs are temporarily closed.

We immediately stopped your incasso

Until we open, we stop collecting the subscription money. We only start collecting when we are open again.

We pause your membership

As long as our clubs are closed, we pause the contracts of all members. The end date of the subscription will be postponed by the same period. We will set aside the money you have already paid for the period that we are now closed as your personal credit. We are happy to offer you 2 options to withdraw your personal credit:

1. We settle your personal credit with your payments every month for the first six months after opening our clubs.

2. If you do not want to use this, you can also choose to use your personal credit at the end of your contract to exercise with us for free.

Your club manager will contact you shortly to hear what you want most. We hope that this will help you come out of these difficult times stronger.

Because we would like to support you to keep exercising, we have invested in an extensive online program of live workouts, workouts of the day and instructional videos via our website, social media and mywellness app. We will continue to expand this and hope to be able to reach and motivate many of you to participate. You can reach our trainers directly via the coach module and they are happy to help you with all your questions about your sports program.

As you know, Shape all-in has been part of the SportCity sports club group since March 5. That is why we apply the same policy as SportCity at Shape

If you have a question about our measures regarding the Coronavirus, please see if you find your question and answers.

Antwoord op je vraag

Q: Zijn de clubs open?
A: Nee, al onze clubs zijn vanaf zondag 15 maart 2020 om 17:00 uur gesloten tot in ieder geval maandag 6 april 2020. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse overheid. Omdat we je graag thuis ondersteunen om te blijven sporten, plaatsen wij iedere dag diverse video’s en ander instructiemateriaal op onze website en social media.

 

Q: Hoe lang blijven de SportCity-clubs & Shape-all-in gesloten?
A: SportCity/Shape-all-in zal haar leden per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden. In de tussentijd bieden we je de nodige online ondersteuning om vanuit huis te sporten.

Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Heel verstandig. En wij helpen daar graag bij! Via onze social media en onze website vind je diverse video’s en ander instructiemateriaal, zodat je alle ondersteuning krijgt om te blijven sporten.

Q: Is SportCity/Shape-all-in telefonisch of per mail bereikbaar?
A: Shape-all-in is gesloten, maar SportCity is bereikbaar van maandag-vrijdag 09:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer (0900) 77 67 837 *(De kosten hiervoor bedragen jouw gebruikelijke belkosten) Echter vanwege de drukte kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je een reactie krijgt. Shape-all-in is uiteraard per mail te bereiken via info@shape-all-in.nl

Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege Covid-19?
A: Je lidmaatschap blijft geldig inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen via de mywellness-app en ander instructiemateriaal via onze website en social media. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als gebruikelijk van toepassing. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Q: Worden er oplossingen geboden i.v.m. sluiting van de clubs?
A: SportCity/Shape-all-in werken hard aan oplossingen om je geduld en loyaliteit te waarderen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Ondertussen werken we samen met alle collega’s aan het maken van zoveel mogelijk instructiemateriaal, digitale oplossingen via de Mijn Omgeving, social kanalen en website, zodat je thuis fit kunt blijven.

Q: Kunnen jullie mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. Hiervoor gelden onze gebruikelijke voorwaarden. Tot het moment van opening bieden we je veel online ondersteuning om vanaf thuis te sporten. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Q: Ik wil gewoon opzeggen, kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen. De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. We werken hard aan oplossingen, begin april kunnen we je daarover verder informeren. Wij waarderen ten zeerste jullie geduld en loyaliteit.

Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staat jouw vraag wellicht bij een ander onderwerp van de veel gestelde vragen. Is dit niet het geval? Onze medewerkers staan telefonisch en/of per mail voor je klaar. Hierboven staat op welke manieren.

Volg onze updates hier

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *